Maandag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Dinsdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Woensdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Donderdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Vrijdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 21.00
Zaterdag
van 10.00 tot 12.00
Zondag
van 10.00 tot 12.00
Maandag
van 09.00 tot 10.00 - Zumba-fitness
van 18.45 tot 19.45 - Zumba-fitness
van 19.45 tot 20.45 - Bodytraining
van 20.55 tot 21.55 - ♡ Spinning
Dinsdag
van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining
van 10.30 tot 11.15 - Blijf Actief
van 18.30 tot 19.15 - Spinning
van 19.20 tot 20.20 - Yoga/Pilates
van 20.30 tot 21.30 - Boks Actief (Bokszaktraining)
Woensdag
van 18.10 tot 18.55 - Spinning
van 19.00 tot 20.00 - Bodytraining
van 20.15 tot 21.15 - ♡ Spinning
Donderdag
van 09.30 tot 10.15 - 50+ Spinning
van 10.15 tot 11.00 - Pilates
van 19.00 tot 20.00 - Boks Actief
Vrijdag
van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining
van 10.05 tot 11.05 - Bodytraining (ook voor 50+)
van 18.30 tot 19.15 - Spinning
Zaterdag
van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning
Zondag
van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning
van 11.00 tot 12.00 - Bootcamp ovb

In een door infrarood stralers verwarmde PowerFit cabine voer je, liggend, een doelgericht programma uit, 2x per week, maximaal 30 minuten per keer.

De warme infrarood-straling werkt diep in op de spieren en stimuleert de doorbloeding. Hierdoor wordt de afbraak van vetreserves geactiveerd. Door de PowerFit cabine verbrandt vet in snel tempo en slank je centimeters af!

De eerste keer wordt je omvang op diverse punten opgemeten, alsmede je gewicht, vet%, spier%, viscerale vet, BMI en 'resting metabolism'.
Daarnaast worden voedingsadviezen gegeven die zeker zullen bijdragen aan het gewenste effect en je kunnen helpen om gedurende de trainingsperiode nog effectiever gewicht en centimeters te verliezen.

Je gewicht wordt wekelijks gemeten en na een aantal weken wordt in een tussenmeting ook de omvang en het vet% etc. gemeten, om te zien wat het resultaat is.
Is het doel of het streefgewicht bereikt kunnen we in de eindmeting zien wat de eindresultaten zijn.

Stacks Image 309

Om je fitnesstraining nog effectiever te maken (vooral rondom taille en buik) kun je gebruik maken van de Better Belly.
Het trainen met behulp van deze infrarood-dieptewarmte techniek wordt steeds populairder.

Voor de Better Belly geldt: 4 weken, 3x per week, 45 minuten sporten op één van onze cardiotoestellen in de fitnessruimte.
Trainen met deze warmteband resulteert in 1 - 2 kledingmaten minder in slechts 4 weken!

Shari'sWay

intensieve begeleiding door gediplomeerde gewichtsconsulent
gezonde leefstijl aanleren die je ook kunt volhouden als je streefgewicht is bereikt
vergoeding door de zorgverzekering
aangepast aan jouw situatie

Sportinstituut Rosalie

Keerberg 98
6367 EL Voerendaal
Tel: 045-5620062
contact@rosaliesport.nl

Wij maken gebruik van cookies om u een betere website te laten zien. Meer informatie over cookies leest u in onze Privacyverklaring