Maandag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Dinsdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Woensdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Donderdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 22.00
Vrijdag
van 09.00 tot 12.00 en 16.00 tot 21.00
Zaterdag
van 10.00 tot 12.00
Zondag
van 10.00 tot 12.00
Maandag
van 09.00 tot 10.00 - Zumba-fitness
van 18.45 tot 19.45 - Zumba-fitness
van 19.45 tot 20.45 - Bodytraining
van 20.55 tot 21.55 - ♡ Spinning
Dinsdag
van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining
van 10.30 tot 11.15 - Blijf Actief
van 18.30 tot 19.15 - Spinning
van 19.20 tot 20.20 - Yoga/Pilates
van 20.30 tot 21.30 - Boks Actief (Bokszaktraining)
Woensdag
van 18.10 tot 18.55 - Spinning
van 19.00 tot 20.00 - Bodytraining
van 20.15 tot 21.15 - ♡ Spinning
Donderdag
van 09.30 tot 10.15 - 50+ Spinning
van 10.15 tot 11.00 - Pilates
van 19.00 tot 20.00 - Boks Actief
Vrijdag
van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining
van 10.05 tot 11.05 - Bodytraining (ook voor 50+)
van 18.30 tot 19.15 - Spinning
Zaterdag
van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning
Zondag
van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning
van 11.00 tot 12.00 - Bootcamp ovb

GROEPSLESSEN

Boks ActiefAltText
YogaAltText
Blijf ActiefAltText

Naast individuele fitness kun je bij ons ook in groepsverband sporten. Ons aanbod in groepslessen is zo samengesteld dat er voor iedereen een groepsles wordt gegeven die je prettig vindt. In lessen van 45/60 minuten kun je op een professionele spinbike je conditie verbeteren tijdens een intervaltraining. Gekoppeld aan een hartslagmeter worden je inspanningen gemeten en zijn je resultaten snel zichtbaar.

Zit je niet graag op de fiets dan is dansen op swingende latijns-amerikaanse muziek een workout om zeker eens te proberen. Tijdens een Zumbales op een mix van flamenco, salsa, samba en merengue dansstijlen wordt je hele lichaam aan het werk gezet en kun je echt spreken van een Zumba-fitness workout.

Wel trainen op muziek maar geen danser, dan kun mannen én vrouwen bodytrainingen volgen. Buik, billen, benen en borst worden al of niet met diverse attributen gestimuleerd en bij een regelmatig workoutschema kun je in korte tijd een goed resultaat behalen. Bodytrainingen zijn bedoeld voor jong en oud.

Wil je ontspannen, je beter kunnen concentreren en tegelijkertijd je uithoudingsvermogen verbeteren dan volg je onze yoga lessen. Door lichaamshoudingen en spieroefeningen te combineren ervaart iedereen onze yogalessen op zijn eigen manier, ongeacht of je beginner of gevorderd bent. Deze eeuwenoude technieken verbeteren je souplesse, balans en coördinatie.

Voor iedereen die buitensporten aanspreekt is onze zondagse bootcamp een aanrader. Inspanning, conditieverbetering en plezier in buitenlucht laat je week niet op maandag , maar al op zondag beginnen.

Naast individuele fitness kun je bij ons ook in groepsverband sporten. Ons aanbod in groepslessen is zo samengesteld dat er voor iedereen een groepsles wordt gegeven die je prettig vindt. In lessen van 45/60 minuten kun je op een professionele spinbike je conditie verbeteren tijdens een intervaltraining. Gekoppeld aan een hartslagmeter worden je inspanningen gemeten en zijn je resultaten snel zichtbaar.

Zit je niet graag op de fiets dan is dansen op swingende latijns-amerikaanse muziek een workout om zeker eens te proberen. Tijdens een Zumbales op een mix van flamenco, salsa, samba en merengue dansstijlen wordt je hele lichaam aan het werk gezet en kun je echt spreken van een Zumba-fitness workout.

Wel trainen op muziek maar geen danser, dan kun mannen én vrouwen bodytrainingen volgen. Buik, billen, benen en borst worden al of niet met diverse attributen gestimuleerd en bij een regelmatig workoutschema kun je in korte tijd een goed resultaat behalen. Bodytrainingen zijn bedoeld voor jong en oud.

Wil je ontspannen, je beter kunnen concentreren en tegelijkertijd je uithoudingsvermogen verbeteren dan volg je onze yoga lessen. Door lichaamshoudingen en spieroefeningen te combineren ervaart iedereen onze yogalessen op zijn eigen manier, ongeacht of je beginner of gevorderd bent. Deze eeuwenoude technieken verbeteren je souplesse, balans en coördinatie.

Voor iedereen die buitensporten aanspreekt is onze zondagse bootcamp een aanrader. Inspanning, conditieverbetering en plezier in buitenlucht laat je week niet op maandag , maar al op zondag beginnen.

Maandag

van 20.55 tot 21.55 - ♡ Spinning

Dinsdag

van 18.30 tot 19.15 - Spinning

Woensdag

van 18.10 tot 18.55 - Spinning
van 20.15 tot 21.15 - ♡ Spinning

Donderdag

van 09.30 tot 10.15 - 50+ Spinning

Vrijdag

van 18.30 tot 19.15 - Spinning

Zaterdag

van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning

Zondag

van 10.00 tot 11.00 - ♡ Spinning
Stacks Image 162

Maandag

van 09.00 tot 10.00 - Zumba-fitness
van 18.45 tot 19.45 - Zumba-fitness

Zumba is een workout op swingende Latijns-Amerikaanse muziek. Verschillende dansstijlen als salsa, samba, merengue en flamenco komen aan bod en doen de heupen swingen.
Eén van zumba's grote troeven is dat je je hele lichaam aan het werk zet: je benen blijven constant in beweging door de basispasjes. Je armen komen erbij naarmate je je de oefeningen eigen maakt, dit brengt met zich mee dat ook je middel in beweging blijft.
Hoewel je met een stevige workout bezig bent, voelt dit absoluut niet zo aan.
Juist omdat het op leuke, ritmische muziek gebeurt en de bewegingen niet de typische fitnessoefeningen zijn, heb je niet het gevoel dat je intensief aan het sporten bent.
En toch verbruik je heel wat calorieën met een zumba-workout.
Bovendien zijn de danspasjes niet moeilijk zodat iedereen meteen kan meedoen.
De lessen duren 45 minuten en zowel vrouwen als mannen kunnen meedoen.

Maandag

van 19.45 tot 20.45 - Bodytraining

Dinsdag

van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining

Woensdag

van 19.00 tot 20.00 - Bodytraining

Vrijdag

van 09.00 tot 10.00 - Bodytraining
van 10.05 tot 11.05 - Bodytraining (ook voor 50+)

Ook wel BBBB-training genoemd: Buik, Billen, Benen, Borst.
Bij bodytraining gaat het om oefeningen die de dieper liggende spieren activeren.
Wie goed en regelmatig (minimaal 2x per week) traint, kan in vrij korte tijd aardig wat resultaat behalen.
Er wordt gebruik gemaakt van motiverende muziek en diverse attributen zoals halters, tubings, dynabands, bodybars en steps etc.
De lessen zijn hierdoor zeer afwisselend.
Bij bodytraining wordt niet gesprongen waardoor er geen sprake is van overbelasting.
Bodyfit 50+ is in feite hetzelfde als bodytraining, alleen op een rustigere manier, ook voor jongeren die het rustig aan willen doen.

Dinsdag

van 20.30 tot 21.30 - Boks Actief (Bokszaktraining)

Donderdag

van 19.00 tot 20.00 - Boks Actief

Mannen, vrouwen en kinderen vanaf 13 kunnen bij ons Boks Actief lessen volgen. Onder leidingen van een bokstrainer leer je verdedigend boksen. Je traint en verbetert hiermee je conditie, zelfvertrouwen, balans en reactie.
Naast een enorme motoriek verbetering breng je je gewicht weer op peil.

Kom eens ervaren wat boksen met je doet!

Dinsdag

van 19.20 tot 20.20 - Yoga/Pilates

Donderdag

van 10.15 tot 11.00 - Pilates

Joseph Pilates (1883) ontwikkelde een fitnesssysteem genoemd Pilates

Het uitgangspunt van Pilates is dat geestelijk en lichamelijk gezond met elkaar verweven zijn. De gecontroleerde precieze bewegingen van de kernspieren zorgen voor sterkere spieren, een betere houding en meer stabiliteit. De toenemende flexibiliteit geven je een betere algehele fysieke fitheid.

Dinsdag

van 19.20 tot 20.20 - Yoga/Pilates

Yoga bestaat uit houdingen en oefeningen waarbij alle spieren in het lichaam gebruikt worden. De spanning in het lichaam wordt weer losgemaakt en losgelaten door het bewuste gebruik van de ademhaling. Het loslaten van de spanning uit de spieren zorgt er ook voor dat emoties en stress, die verbonden zijn met die spieren, worden losgelaten. Daardoor ontstaat ontspanning en een sterker gevoel van geestelijke balans.

Tenslotte zorgt het richten van de aandacht op het voelen van je lichaam en de ademhaling ervoor dat de concentratie toeneemt en de stroom losse gedachten in het hoofd afneemt, waardoor je meer innerlijke rust ervaart. De beoefening van yoga is een individueel proces: iedereen ervaart de les en de oefeningen op zijn eigen manier, ongeacht of je al lang of nog maar kort bezig bent.

Dinsdag

van 10.30 tot 11.15 - Blijf Actief

Deze les is geschikt voor iedereen die wil blijven bewegen in een gezellige en ontspannen sfeer.
Ook als je lang niet meer hebt gesport, is dit een goed moment om weer te beginnen aangezien dit een les is op instapniveau ongeacht je fysieke gesteldheid.

In deze drie kwartier durende les komt alles aan bod: spierversterking, verbeteren van uithoudingsvermogen en coördinatie, souplesse en (heel belangrijk!) balans-oefeningen.

Dit alles op muziek en onder deskundige begeleiding.

Sportinstituut Rosalie

Keerberg 98
6367 EL Voerendaal
Tel: 045-5620062
contact@rosaliesport.nl

Wij maken gebruik van cookies om u een betere website te laten zien. Meer informatie over cookies leest u in onze Privacyverklaring